Қытайлық спорттық автомобильдер: жаңа дәуірдің басталуы
Қытайлық спорттық автомобильдердің тез дамуы мен дәстүрлі көзқарастар туралы

Қытайлық спорттық автомобильдер туралы не білесіз? Олардың қуатты турбомоторлары, V8 қозғалтқыштары және соқтылы менталитеті бар. Бірақ мен үшін бұл тақырыптың тереңдігі әлі де анық емес.
Қытайдағы жеңіл автомобильдер төрт цилиндрмен немесе одан кем қозғалтқыштармен жиі ұсынылады. Бұл车辆 қалада ғана қоймай, премиум сегментінде де кездеседі, мысалы, Hongqi H7 неден Mercedes S-Class-қа жақындық таныта отырып, дәл төрт цилиндрлі қозғалтқышпен келеді. Базалық Mercedes үлгісінде де дәл осындай мотормен мүмкіндік бар, бірақ тек базалық модификацияда.
Иә, V6 және V8 қозғалтқышымен бірнеше үлгілер бар, бірақ Си президентінің лимузинінде V12 болатыны шындық, алайда бұл тек ерекшеліктердің бірі. Мен бұл тенденцияны қытай менталитетімен байланыстырамын.
Сіздер қытайлық автогоншылар туралы естіп көрдіңіздер ме? Чжоу Гуаньюйді атап өтуге болады, ол Формула 1-те теңдестірілген нәтижелермен танымал болды. Дегенмен, Ресейлік автогоншылардың жетістіктері онымен салыстырғанда әлдеқайда жоғары. Традиционды Қытайда ат жарыстарына деген құрмет осал болғандықтан, олар аттардың тек утилитарлы мақсатта қолданылатынына сенеді.
Қытайлық автомобильдер, негізінен, практикалық әрі утилитарлы. Олар жылдамдыққа ұмтылмайды, бірақ сенімді түрде А пунктінен В пунктіне жеткізуге көмектеседі. Бағытталған мультимедиялық борттық жүйелер қолданушылар үшін көмек көрсетеді. Бейне көру кезінде жүргізушінің көңіл-күйін нығайту үшін автопилот жүйесінің пайда болуы алдағы уақытта ниет етілген.
Бейжіңдегі автокәсіпорын Xiaomi BAIC-пен бірге өз электромобильдерін шығаруды бастады. SU7 Ultra седаны BMW M5 аналогында, сонымен қатар 1548 ат күшіне ие. Тағы да таңғаларлық жайт, SU7 Ultra M5-тан жеңіл! 100 км/сағатқа 1.98 секундта жетеді, ал бұл Ferrari F80-дан жылдамырақ.
Соңғы тенденциялардың куәсі бола отырып, қазіргі электромобильдер мен гибридтер қуат пен жылдамдық бағдарламаларына шыққанын көрсетуде. Xiaomi SU7 Ultra-ны Zeekr 001 FR тікелей бәсекелес ретінде қарастыруға болады, және біз Бұл модельдерді Ресейде де қабылдадық.
Суперкар қажет пе? Онда BYD Yangwang U9-ға бағытыңыз. Ол би билеумен танымал. Дегенмен, бұл біз спорттық автомобильдер жайлы сөз етіп отырмыз. Қытайлар 400 ат күшінен асатын электромобильдер шығарып келе жатыр, бұл еуропалық спорттық автомобильдер әлеміне кіру билеті болып табылады.
Себебі, егер сіз электр қуаты туралы ойласаңыз, қытайлықтар желіге қатысты электрілік қуат функцияларын жеңілдікпен ұсынып жатыр. Ал, моно-көліктің электр қондырғысын жасау, жоғары арқалылығы мен қуаттылығы артықшылық беруде.
Меніңше, қазіргі электромобильдер жасау бензинмен жүретін спорттық автомобиль жасаумен салыстырғанда оңайырақ. Мысалы, Xiaomi SU7 Ultra-ға қатысты, мен тек қызығамын. Бұл басты мәселе – еуропалықтар механикалық артықшылықтарға жау болса да, қытай суперкарлары нарығына келген фактіні мойындауымыз қажет.