Geely Group: Баға соғысындағы перспектива мен бәсекелестік

Geely Group төрағасы Ли Шуфу Қытай автопромының қазіргі жағдайы туралы мәлімет берді.

👁️ 19
Сурет: google

Geely Group-тың төрағасы Ли Шуфу болашақтағы қытай автопромының жағдайы туралы айтты. Оның пікірінше, «баға соғысы» компаниялар арасындағы бәсекелестік азайғанша жалғасады. Ли Шуфу, сонымен қатар, компаниялар арасындағы бәсекелестіктің басқа деңгейлерде де жүріп жатқанын атап өтті.

Geely Group-тың негізін қалаушы Ли Шуфу – Қытайдың ең ықпалды бизнесмендерінің бірі. Ол Халық Республикасындағы ең бай адамдардың арасында 15-орынды иеленеді. Бұдан бөлек, Ли Қытайдың Халық саяси консультативтік кеңесінің ұлттық комитетінің мүшесі. Сондықтан Geely жетекшісінің автопром перспективасы туралы айтқан пікірі тек сараптамалық тұрғыдан ғана емес, сонымен қатар бүкіл индустрияға арналған бағдарламалық көзқарас ретінде бағалануы мүмкін.

Ли Шуфу не деді

Қазіргі уақытта Қытайда «баға соғысы» әлі де жалғасуда. Оның бастамашысы үш жыл бұрын Tesla болып, электромобильдерінің бағасын төмендетуді бастады. Бұл үрдіс BYD, Chery, GWM және Geely сияқты көптеген қытай компанияларын қамтыды. Ли Шуфу Ifeng атты қытай басылымына осы жағдайдың алдағы перспективасын айтып берді.

Geely төрағасы «баға соғысы» тез арада аяқталмайтынын алға тартты. Керісінше, ол нарықтағы бәсекелес өндірушілердің саны азайғанша жалғасады. Қатаң нарықтық жағдайлар бірінші кезекте нарықтан қытай стартаптарын «жойып жатыр». Олардың арасында Weltmeister, HiPhi, Hycan секілді брендтер бар.

Geely Atlas L өндірісі
Geely Atlas L өндірісі

Алайда, Ли Шуфудың айтуынша, тек баға бойынша ғана бәсекелестік шектелмейді. Компаниялар технология, сапа, брендтің мәртебесі, қызмет көрсету, тіпті корпоративтік этика сияқты салаларда үздіксіз «соғыс» жүргізіп келеді. Бұл бағыттардағы бәсекелестік те ешқандай кемшіліксіз. Осылайша, Қытайдағы жалпы нарықтық климат болашақта тек мықтылар ғана қалатынын көрсетеді. Сонда ғана қызу бәсекелестік кезеңі жұмсақ бәсекелестікке ауысатын болады.

Geely 2025 жылы мықты қарқынмен бастады

Geely Monjaro бүйірден жап-жасыл кроссовер, 2025 жылдың қаңтарында Қытайдағы ең танымал авто
Geely Monjaro бүйірден жап-жасыл кроссовер, 2025 жылдың қаңтарында Қытайдағы ең танымал авто

Бұған дейін біз Geely-дің 2025 жылдың басында, қаңтар айының нәтижелері бойынша Қытайдағы барлық автомобиль брендтері арасында сатылым бойынша үшінші орынға шыққанын атап өткен едік. Ақпан айына нақты нарықтық деректер әлі жоқ. Дегенмен, қазіргі уақытта Geely-дің электр көліктері мен гибридтерінің көтерме сатылымы 100 мың данадан асып кеткені белгілі. Бұл BYD-дан кейінгі екінші нәтижеге жатады.

Geely Galaxy E8 жаңартылған седан бүйірден
Geely Galaxy E8 жаңартылған седан бүйірден

Наурыздың басында Geely G-Pilot деген атпен жаңа жүргізуші көмек жүйесін таныстырды. Бұл премьера BYD-дан God’s Eye (DiPilot) деп аталатын жаңа жүйе іске қосылғаннан кейінгі жауап болды. G-Pilot барлық электромобильдер мен гибридтерді автотрассаларда автопилот және автоматты паркинг сияқты озық функциялармен жабдықтауға мүмкіндік береді. Біріншісі осындай жүйені жаңартылған Geely Galaxy E8 седаны алды. Сонымен қатар, бұл модельдің бағасы алдыңғы нұсқасына қарағанда 22 мың юань төмендеді.

Zeekr зауытының кіреберісі
Zeekr зауытының кіреберісі

Geely компаниясы бұрынғы бөлшектенген брендтерді біріктіруге кіріскенін атап өткен жөн. Осылайша, осы жылы Zeekr мен Lynk & Co. корпоративті қосылуы аяқталды. Бұған дейін тәуелсіз кәсіпорын мәртебесіне ие болған Radar және LEVC брендтері Geely Auto құрамына кірді. Бұл шаралардың мақсаты – шығындарды оңтайландыру және модельдік желілердің үйлесімділігін арттыру, ішкі бәсекелестікті болдырмау.

2025 жылдың сенімді басталуынан қарағанда, Geely «баға соғысынан» өтетін бәсекелес өндірушілердің қатарында қалуға мүдделі.