Қазақстанда маркетплейстердің даму перспективасы
Қазақстанның электрондық саудасындағы жаңа тың жобалар мен өзгерістер.

Қазақстанның Сауда және интеграция министрлігіне маркетплейстер арқылы сатып алуға қатысты көп шағымдар келіп түсуде. Сатушы мен сатып алушының арасындағы кері байланыс тапшылығы, зияткерлік меншік құқықтары, тауар сапасы сияқты мәселелер жиі бой көтеруде. Сондықтан, министрлік заңнаманы жетілдіру бойынша тиісті жұмыстар атқаруда.
Заңнамадағы өзгерістер
Вице-министр Әсет Нүсіповтың айтуынша, Парламент Мәжілісінде электрондық саудадағы тұтынушылар құқықтарын қорғауға арналған түзетулер қарастырылуда.
Инфрақұрылымның маңызы
Спикер онлайн сауданы дамыту факторларының бірі қойма мен логистикалық инфрақұрылымдардың болуы болып табылатынын атап өтті. Бұл бағытта бірқатар маңызды жобалар қолға алынып жатыр.
Трансшекаралық онлайн сауда
Трансшекаралық онлайн сауданы дамыту үшін Қытай тарапымен бірлескен кәсіпорын Trans Post және Қазпошта Алматы облысында тарату орталығын және Алматы әуежайының аумағында заманауи мультимодальды қойма құрылысын қарастыруда.
Жаңа маркетплейс
Бұл жылы 100 мың шаршы метрді құрайтын TEEZ атты жаңа қазақстандық маркетплейс іске қосылды. Жобаның жүзеге асуы барысында шамамен 10 мың жаңа жұмыс орны ашылады. Инвестиция көлемі 50 миллион долларды құрайды.
Фулфилмент орталықтары
Сонымен қатар, Ozon мен Wildberries маркетплейстері Астана мен Алматыда 29 мың шаршы метрлік екі фулфилмент орталығын салуды жоспарлауда. Инвестициялар 101 миллиард теңгеден асады.
Нәтижесінде
Электрондық сауда саласы жаңа жұмыс орындарын құрып, салық түсімдерін көбейтуге және инвестиция тартуға ықпал етеді. Онлайн сауданың дамуы мыңдаған кәсіпкерлер үшін, оның ішінде жергілікті нарықтар үшін мүмкіндік ашады. Бизнестің ұлттық және халықаралық деңгейде жұмыс істеуі үшін кедергілер азайып, цифрландыру мен қаржылық операциялардың ашықтығы артады.
Электрондық сауда — жаңа мүмкіндіктер әлемі.