Сурет: autobild.jp, wikimdia.org/Kazyakuruma, platesmania.com/Runa Hayashi және platesmania.com/Yuuki Natsukawa
Китайлық BYD автокөлік бренді алғаш рет Жапонияда шетелдік брендтер арасында сұранысқа ие болды. Ресми мәліметтерге сүйенсек, мамыр айында 416 автомобиль сатылған, бұл концерннің осы елдегі рекордтық көрсеткіші. Сатылған көліктердің көпшілігі Sealion 7 моделіне тиесілі.
Алдыңғы рекорды 2022 жылдың наурызында 353 автомобиль сату арқылы орнатылған.
BYD-нің Жапонияға кіруі
Компания 2023 жылдың басында Жапония нарығына шықты, бастапқыда Atto 3 электрокроссоверін таныстырды. Күзде Dolphin, ал келесі жылы Seal седаны қосылды. Биыл көктемде Sealion 7 моделі сатылымға шықты.
Сатылымдар бойынша ақпарат:
Sealion 7 – 240 данасы сатылды;
Электрокартын бағасы – 4 950 000 иен (шамамен 17.5 миллион теңге);
Tesla Model Y-дан 500 000 иен арзан.
Sealion 7-нің әсері
BYD мәліметінше, жаңа кроссовердің сұранысы күтуден асып түсті. Көлікті сатып алу қызығушылығы дилерлік орталықтарға келушілерді көбейтті және брендтің танымалдылығын арттырды.
«Sealion 7-нің арқасында басқа модельдерге сұраныс 150-200% өсті, бұл концерннің Жапониядағы ұсыныстарын кеңейту жоспарына негіз болды.»
Концерн жуық арада қуатталатын гибридтер мен шағын электромобилдерді нарыққа шығаруды көздеп отыр.
BYD-нің Жапониядағы табысы – бұл елдегі электромобиль нарығының дамуынан хабар береді. Концерннің жаңа модельдері болашақта одан да көп сұранысқа ие болуы мүмкін.