Білім құжаттарын цифрландыру: жаңартылған қызметтер
Құжаттарды цифрлық форматта жасауға өтініш беру мүмкіндігі жоғарылады.
Енді азаматтар тек қате деректерді түзетіп қана қоймай, құжаттың цифрлық нұсқасын жасауға өтініш бере алады. Бұл қызмет тек бұрын алынған дипломның немесе аттестаттың сканерленген көшірмесі болған жағдайда ғана қолжетімді.
«Білім туралы құжаттардағы мәліметтерді жаңарту (түзету)» мемлекеттік қызметі жаңартылды. Енді азаматтар білім туралы құжаттарды цифрлы түрде рәсімдеу әдісіне де өтініш бере алады.
Қызметті пайдалану тәртібі
Қызметті алу үшін келесі қадамдарды орындау қажет:
- eGov.kz порталында авторизациядан өту;
- «Азаматтарға» → «Білім» бөлімін таңдау;
- «Білім туралы құжаттардағы мәліметтерді өзектендіру (түзету)» қызметін таңдап, «Онлайн сұрау» батырмасын басу;
- «Білім туралы құжаттар туралы ақпаратты цифрландыру» қызметін таңдау, білім құжаттың түрін көрсету, сканерленген көшірмені тіркеу;
- Нәтижелерді жеке кабинеттегі «Қызметтерді алу тарихы» бөлімінде тексеру.
Цифрландыру кезеңдері
Цифрландыру кезең-кезеңмен жүзеге асырылады. Ағымдағы уақытта 1980 жылдан 2023 жылға дейін берілген орта, техникалық және кәсіби білім беру құжаттары цифрландыруға жатады.
Ұсынылған құжаттарға қатысты ескерту
Егер ұсынылған құжаттар немесе деректерде қате болса, қызмет көрсетуден бас тарту мүмкіндігі бар.
Жобаның жүзеге асырылуы
Бұл жаңартылған функционал ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің, Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер комитетінің, «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ, ҚР Оқу-ағарту министрлігінің және «Ахмет Байтұрсынұлы атындағы "Талдау" ұлттық зерттеулер және білімді бағалау орталығы» АҚ-ның бірлескен жұмысының нәтижесінде іске қосылды.