Шымкент пен Өзбекстан шекарасындағы жол ақаулары
Жол төсемінің жағдайы және технологиялық мәселелер

Оқиға Шымкент – Өзбекстан шекарасы (“Жібек жолы” өткізу пункті) ақылы жолының 763-шақырымында, Ташкент пен Шымкент арасындағы бөлікте болды.
“Қазавтожол” ҰК органының күнделікті тексерісі кезінде, 17 маусым күні сағат 16:00 шамасында ақау анықталғаны хабарланды. Жол жөндеушілер бүлінген учаскедегі проблемаларды тез арада шешті. Мамандар бетон тақтаның көтерілуіне күннің күрт ысуы, яғни температураның плюс 40-45 °C-қа жетуі себеп болды деп болжайды. Бұл жағдайда бетон үстіне төселген полимерлі асфальт тақтаның термалды қорғауы жеткіліксіз болып шықты.
Микросерфейсинг технологиясының тарихы
Қазақстанда микросерфейсинг технологиясы, яғни бетонды полимермен қорғау методикасы, 5 жыл бұрын қолданылуда. Мұндай жабын Алматы – Қапшағай жолында сынақтан өткен, кейін Астана – Бурабай және Батыс Еуропа – Батыс Қытай трассаларының бірнеше бөлігіне асфальт төселген. Осы технологияны елдегі барлық бетон жолдарына енгізу жоспарланған. Алайда, 2022 жылы шілде айында Түркістан облысында полимер төселген трассада бетон тақта көтеріліп кетті. Осыған байланысты, билік бұл технологиядан бас тартуға мәжбүр болды, нәтижесінде бетон жолдарға асфальт төсеуді толық тоқтатқан еді.
Ағымдағы жағдай
“Қазавтожол” биыл бетон тақтаның екінші рет көтерілгенін мәлімдеді. Бұған дейін Астана – Павлодар трассасында да осындай жағдай орын алған. Ескеретін болсақ, елімізде аптап ыстықтың жаңа басталып жатқанын, болашақта көптеген бетон жолдарда ақаулар пайда болуы мүмкін.
“Егер жылу көрсеткіштері одан әрі артса, жол жағдайы нашарлау ықтималдығы жоғары” - дейді жол мамандары.