Қытайлық BYD Atto 2: Еуропа нарығына кіру мүмкіндігі
BYD Atto 2 Еуропадағы автокөлік нарығында бәсекелесуге дайын.

Қытайлық BYD концерні Еуропада қарқынды дамып келеді, қазіргі уақытта нарықта 7 модель бар, соның ішінде жақында Atto 2 үлгісі қосылмақ. SUV-B сегментінде осы модель Kia EV3, Peugeot e-2008, Smart #1, Renault 4 E-Tech және Volvo EX30 сынды бәсекелестермен жарысқа түседі.
Atto 2 – BYD-ның жаңа қадамы
“Atto 2 – BYD әлеміне енетін билет,” - деп жазады auto-swiat.pl журналисті. Автокөліктің өлшемдері (4310 x 1830 x 1675 мм, доңғалақ базасы – 2620 мм) мен тартымды дизайны оны еуропалық тұтынушылардың назарын аударатын болады.

motor.pl-дағы әріптесі болса, дизайнға баса назар аударады:
“Atto 2 сұлулық пен қауіпсіздік бойынша бәсекелестікке шықпайды, бірақ әр адамның талғамы әртүрлі. Фаралар Honda үлгісін, ал артқы жағы Mercedes GLB-не ұқсайды.” Рульдің қысқа орналасқанын және оның ерекшелігін атап өтеді, бұл да алғашқы артықшылықтарының бірі.

Журналистің пікірінше, креслоның ұзындығы мен бел тірегі үшін баптыру қолданылуы тиіс, бірақ интерьір материалдары Sealion 7 немесе Seal U-дан арзанырақ.

Ажырамас мүмкіндіктері

Поляк журналистері Atto 2-нің стандартты жабдықтарына қуанышты. Оған панорамалық төбе, артқы көрініс камерасы, 10,1 дюймдық экран және басқа да мүмкіндіктер кіреді. Екінші әріптесі жүк салу көлемінің 400 литр екенін атап өтеді, бұл Kia EV3-тегі 460 литрден аз, бірақ екінші қатар арқалықтарын салса, пайдалы көлем 1340 литрге дейін артады.
Жүрісі мен өсімталдығы

Atto 2-нің шассисінің теңгерімі мен жүруі поляктарды риза етті. “Підвескa – спорт және комфорт арасындағы тамаша үйлесім,” - деп жазады екінші портал. Рульдің басқарылуы қалалық жағдайында тиімді, ал шусыздық деңгейі кейбір мәселелерді туындатады.

Atto 2-нің 177 а.к. жеңіл электромоторы 100 км/ч жылдамдыққа 7,9 секундта жетеді, ал максималды жылдамдық 160 км/ч-қа шектелген.
Батарея мен жүк тасымалдау

Екі журналист те батареяның сыйымдылығына қиналуда, өйткені 45,12 кВт·ч тек 312 км WLTP диапазонын қамтамасыз етеді. Күшті батареяның нұсқалары 2025 жылдың екінші жартысында болатыны хабарланған.
Энергия тұтыну орташа рекуперация режимінде 8 кВт·ч болды, ал үлкен трафик жағдайында 15-16 кВт·ч-қа жетті. 120 км/ч жылдамдықта тұтыну 22-23 кВт·ч деңгейінде болды.
Баға мен бәсекелестік

BYD Atto 2 жылдың наурыз немесе сәуір айларында Польшада нарыққа шығады, ал бағалар әлі белгісіз. Испан нарығындағы бағасы төмендегідей: ең арзан Active нұсқасы 29 990 еуро, ал Comfort нұсқасы 37 500 еуро. Поляк журналистері бағаның BYD Atto 2 үшін әкімшілік жеңілдіктермен төмендемейтіні ескертеді, қорытындысында бәсекелестермен күресу қиын болуы мүмкін.
